Sklep internetowy - Meble&Tkaniny

O sklepie Meble & Tkaniny mówiliśmy też w zakładce Social Media. To jeden z tych klientów, których obsługiwaliśmy kompleksowo.  Nasz klient chciał rozpocząć sprzedaż mebli, tkanin i materacy w internecie.

W momencie pierwszego kontaktu posiadał tylko kilkanaście aukcji na allegro, od których to zaczęliśmy współpracę. W międzyczasie zaprojektowaliśmy nowy szablon, zaktualizowaliśmy asortyment i wystawiliśmy kilkaset produktów. 

Następnie rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem sklepu internetowego. Zaproponowaliśmy zastosowanie funkcji, które ułatwią zarządzanie stroną. Od podstaw zaprojektowaliśmy ścieżkę podróży produktu (zamówienie, magazyn, wysyłka oraz ewentualne reklamacje i zwroty).

Wprowadziliśmy do sklepu ponad 10 000 produktów – zajęliśmy się tym kompleksowo.

Stworzyliśmy grafiki, opisy, wprowadziliśmy kategoryzację produktów oraz możliwość ich filtrowania i sortowania. 

 Jednym z warunków, które pomagają w dobrym pozycjonowaniu stron są unikalne treści, które na niej umieszczaliśmy. W sklepie internetowym miejscem do pokazania swojej unikalności są opisy produktów. Dlatego nie żałowaliśmy tam swojej kreatywności.  

Kolejnym etapem było opracowanie i koordynowanie działań marketingowych. Wprowadziliśmy sklep na homebook oraz ceneo.

Dodatkowo sukcesywnie zwiększyliśmy budżet na reklamy na Facebooku oraz Google. Nadzorowaliśmy kampanie reklamowe sklepu w ramach sieci reklamowyuch. Zdecydowaliśmy się na użycie Criteo, które sprawdza się w retargetingu dynamicznym. Jego zadaniem jest wyświetlanie użytkownikom, którzy porzucili sklep internetowy reklam display. 

Oprócz reklam internetowych aktywnie promowaliśmy sklep w outdoor. Jego reklamy znalazły się m.in.: na rowerach miejskich w Białymstoku oraz na Paczkomatach.

Oprócz optymalizacją sprzedaży i działaniami marketingowymi, zajęliśmy się także efektywną pracą wewnątrz firmy. Pomogliśmy w zrekrutowaniu pracowników, z czego jeden awansował na pozycję menedżera, intensywnie wspierając właściciela oraz usystematyzowaliśmy proces komunikacji między pracownikami.  

WYNIK?

Intensywne działania przełożyły się na efekty. W 18 miesięcy stworzyliśmy pełnoprawnego gracza w meblarskim e-commerce.