Nowe “spojrzenie” na instagram
ZADANIE
Niewidomy biegacz, przygotowujący się do Igrzysk Paraolimpijskich, prowadzi swojego Instagrama w formie bloga. Opowiada na nim o swoich doświadczeniach i sportowych refleksjach. Swoim contentem i postawą chce zarażać ludzi do aktywności bez ograniczeń. Jednak nie miał wystarczająco dużo czasu, aby aktywnie rozmawiać z fanami, odpowiadać na pytania i budować profil.
ROZWIĄZANIE
Podzieliliśmy się z klientem zadaniami, nie chciał outsourcować prowadzenia całego profilu, gdyż sprawiało mu to bardzo dużą przyjemność. Przejęliśmy zadania, które zabierały mu najwięcej czasu. Zajęliśmy pozyskiwaniem nowych fanów i szukaniem ludzi zainteresowanych naszą tematyką.
WYNIK
Tylko w ciągu miesiąca pozyskaliśmy 300 nowych fanów, ściśle związanych z bieganiem i sportem wydolnościowym, a dzięki naszej pomocy klient mógł się zająć budowaniem wartościowego kontentu, pracą nad spójnością wizualną feedu i hashtagami.