Najwygodniejszy sklep w internecie.
ZADANIE
Klient chciał rozpocząć sprzedaż mebli, tkanin i materacy w internecie. W momencie pierwszego kontaktu posiadał tylko kilkanaście aukcji na allegro, od których to zaczeliśmy współpracę. W międzyczasie zaprojektowaliśmy nowy szablon, zaktualizowaliśmy asortyment i wystawiliśmy kilkaset produktów.
ROZWIĄZANIE
Następnie rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem sklepu internetowego. Zaproponowaliśmy zastosowanie funkcji, które ułatwią zarządzanie stroną. Od podstaw zaprojektowaliśmy ścieżkę podróży produktu (zamówienie, magazyn, wysyłka oraz ewentualne reklamacje i zwroty). Wprowadziliśmy do sklepu ponad 10 000 produktów – zajęliśmy się tym kompleksowo. Stworzyliśmy grafiki, opisy, wprowadziliśmy kategoryzację produktów oraz możliwość ich filtrowania i sortowania.
Kolejnym etapem było opracowanie i koordynowanie działań marketingowych. Wprowadziliśmy sklep na homebook oraz ceneo. Dodatkowo sukcesywnie zwiększyliśmy budżet na reklamy na Facebooku oraz Google. Nadzorowaliśmy kampanie reklamowe sklepu w ramach sieci reklamowyuch. Zdecydowaliśmy się na użycie Criteo, które sprawdza się w retargetingu dynamicznym. Jego zadaniem jest wyświetlanie użytkownikom, którzy porzucili sklep internetowy reklam display. Oprócz reklam internetowych aktywnie promowaliśmy sklep w outdoor. Jego reklamy znalazły się m.in.: na rowerach miejskich w Białymstoku oraz na Paczkomatach.
Oprócz optymalizacją sprzedaży i działaniami marketingowymi, zajęliśmy się także efektywną pracą wewnątrz firmy. Pomogliśmy w zrekrutowaniu pracowników, z czego jeden awansował na pozycję menedżera, intensywnie wspierając właściciela oraz usystematyzowaliśmy proces komunikacji między pracownikami.
WYNIK
Stworzenie pełnoprawnego gracza w meblarskim e-commerce w niecałe 18 miesięcy.