PRZYKŁADY WSPÓŁPRACY

Dealer samochodowy chciał rozpocząć sprzedaż aut w Internecie.
Rozwiązanie:
Rozpoczęliśmy prowadzenie komunikacji w social mediach dla dwóch salonów: w Białymstoku i Warszawie. Oprócz obsługi wszystkich kanałów social media, moderowania i tworzenia contentu, intensywnie zajęliśmy się pozyskiwaniem klientów.
Skonfigurowaliśmy reklamy kontaktowe Facebook LeadAds, dzięki którym salon dostaje dane do klientów zainteresowanych kupnem auta. Do salonu spływają uzupełnione formularze kontaktowe co oznacza, że salon nie musi poświęcać czasu na poszukiwanie klientów, a mógł zająć się tymi, którzy są autentycznie zainteresowani kupnem auta.

Klient chciał rozpocząć sprzedaż mebli, tkanin i materacy w internecie. W momencie pierwszego kontaktu posiadał tylko kilkanaście aukcji na allegro i nie miał sklepu internetowego.
Rozwiązanie:
Prace rozpoczęliśmy od wdrożenia sklepu internetowego, zaproponowaliśmy zastosowanie funkcji, które ułatwią zarządzanie stroną. Od podstaw zaprojektowaliśmy ścieżkę podróży produktu (zamówienie, magazyn, wysyłka oraz ewentualne reklamacje i zwroty). Wprowadziliśmy do sklepu ponad 10 000 produktów – zajęliśmy się tym kompleksowo. Stworzyliśmy grafiki, opisy, wprowadziliśmy kategoryzację produktów oraz możliwość ich filtrowania i sortowania.
Kolejnym etapem było opracowanie i koordynowanie działań marketingowych. Wprowadziliśmy sklep na homebook oraz ceneo. Dodatkowo sukcesywnie zwiększyliśmy budżet na reklamy na Facebooku oraz Google. Nadzorowaliśmy kampanie reklamowe sklepu w ramach sieci reklamowych. Zdecydowaliśmy się na użycie Criteo, które sprawdza się w retargetingu dynamicznym. Jego zadaniem jest wyświetlanie użytkownikom, którzy porzucili sklep internetowy reklam display. Oprócz reklam internetowych aktywnie promowaliśmy sklep w outdoor. Jego reklamy znalazły się m.in.: na rowerach miejskich w Białymstoku oraz na Paczkomatach.

Firma potrzebowała rozpocząć sprzedaż internetową, jednak decyzja o wejściu w cyfrową rzeczywistość jest dla wielu przedsiębiorstw trudna, a sam proces stresujący.
Rozwiązanie:
Kompleksowe wprowadzenie firmy do świata internetu podzieliliśmy na dwa etapy: sklep internetowy oraz social media. Na każdym zapewniliśmy również pełne doradztwo. Stworzyliśmy rozbudowany, profesjonalny sklep internetowy, zapewniając marce rozwój gałęzi e-commerce. Zajęliśmy się także produkcją copy oraz grafik. Stworzyliśmy identyfikację wizualna i strategię marketingową, które były fundamentami działalności w social mediach – skupiliśmy się na dwóch platformach. Ze względu na rozbudowane możliwości reklamowe wybraliśmy Facebooka. LinkedIn przekonał nas profesjonalnym charakterem oraz możliwością zdobywania biznesowych kontaktów, na których zależało klientowi.

Fundacja KAN VISION, powstała przy firmie KAN-therm potrzebowała strony internetowej oraz stałego wsparcia w kwestii produkcji foto i video.
Rozwiązanie:
Stworzyliśmy nową stronę internetową fundacji na podstawie materiałów przygotowanych przed Drukarnię Koncept. Na stałe, na zasadach współpracy abonamentowej, jesteśmy też odpowiedzialni za produkcję foto i video z życia fundacji oraz relacje z wydarzeń przez nią organizowanych.

Ogólnopolska firma z 30-letnim doświadczeniem na rynku nie działała w marketingu online. Brakowało również aktualnych materiałów wizerunkowych.
Rozwiązanie:
Zorganizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową, która ukazywała charakter działalności przedsiębiorstwa w rzeczywistości. Do sesji zaangażowanych było ponad 15 osób łącznie z modelami oraz obsługą planu. W trakcie sesji uchwyciliśmy najważniejsze dywizje firmy, między innymi pracowników ochrony fizycznej, patroli interwencyjnych czy też konwojentów mienia. Zdjęcia powstawały w kilkunastu lokacjach na terenie Warszawy oraz Białegostoku. Docelowo materiały zostały wykorzystane na nowej stronie internetowej oraz do ofert i broszur informacyjnych.

W ramach Akademii Leona Koźmińskiego działał klub sportowy, który nie posiadał spójnego wizerunku.
Rozwiązanie:
Przygotowaliśmy koncepcję wizerunku klubu. Dodatkowo wyprodukowaliśmy materiały filmowe oraz zrealizowaliśmy sesję zdjęciową. Efekty pracy były wykorzystane w działaniach PRowych i promocyjnych klubu.

Firma fortum mimo rozbudowanej struktury i silnej pozycji na rynku nie posiadała aktualnych zdjęć personelu.
Rozwiązanie:
Zrealizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową na pracowników warszawskiego biura oraz osób zarządzających regionem. Dzięki temu firma mogła uzupełnić stronę www oraz social media o brakujące treści, a co za tym idzie polepszyć swój wizerunek w sieci.

W połowie listopada 2019 klient poprosił nas o pomoc w promocji wypożyczalni, aby zapełnić grafik na zbliżający się sezon.
Rozwiązanie:
Zaczęliśmy prowadzić profil na Facebooku, który miał na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości marki wśród przyszłych i obecnych klientów. Chcieliśmy dotrzeć do nowych osób, a z dotychczasowymi klientami nawiązać bliższą relację. Działania organiczne wspieraliśmy reklamami płatnymi. Dodatkowo uruchomiliśmy GoogleAds. Odświeżyliśmy stronę internetową, tak aby była jeszcze wygodniejsza dla użytkowników i odpowiadała na aktualne trendy UX.

Klient zamówił dostawę nowych produktów, które miały być hitem sprzedażowym na Boże Narodzenia. Niestety nie posiadał w firmie wystarczającej ilości osób, które mogłyby zająć się wstawianiem produktów do sklepu, napisaniem opisów zabawek oraz tworzeniem grafik.
Rozwiązanie:
Klient postanowił zlecić przygotowanie produktów w sklepie internetowym. Publikowaliśmy je na dwóch platformach: Redcart i Idosell.
Stworzyliśmy także rozbudowane opisy, które nie tylko informują o technicznych aspektach zabawek, ale są przede wszystkim kreatywne, chwytliwe i łatwe w przyswojeniu.

Klient postanowił zlecić nam sesję produktowo lifestylową hulajnóg, które sprzedaje w sklepie internetowym.
Rozwiązanie:
Spełniliśmy wszystkie wymagania klientów dotyczące m.in. modeli, którzy mieli reprezentować różne typy urody. W ciągu dwóch dni zdjęciowych ujęliśmy w kadrach kilkanaście produktów, a sama sesja odbyła się w ponad 12 lokalizacjach. Sesję zoragnizowaliśmy holistycznie od zaplecza, po obróbkę zdjęć.

Firma realizowała przetarg dla Państwowej Straży Pożarnej. Częścią przetargu było wyprodukowanie materiałów e learningowych do nowo powstałej platformy PSP.
Rozwiązanie:
Firma BIT wybrała nas na podwykonawcę do wyprodukowania 50 filmów e-learningowych. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie scenariuszy do filmów na podstawie materiałów przekazanych przez strażaków. W ciągu 3 miesięcy skoordynowaliśmy nasze prace ze strażakami, którzy występowali w poszczególnych filmach. Największym wyzwaniem tej współpracy był fakt, iż w filmie brali udział prawdziwi strażacy, którzy nie mieli oni wcześniej doświadczenia z pracą przed kamerą. Mimo to realizacja przebiegła wzorowo!

Firma Bonano poprosiła nas o realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjnej.
Rozwiązanie:
Zaprojektowaliśmy zintegrowaną kampanię, której kluczowymi elementami były dwa spoty reklamowe, prezentowane w ogólnopolskiej telewizji. Dodatkowo koordynowaliśmy działania związane z zakupem mediów oraz pomiarem skuteczności kampanii. Łączny budżet kampanii wyniósł ok 1 mln złotych.
Ponieważ kampania okazała się sukcesem, firma zaprosiła nas do współpracy w kolejnym roku. Wyprodukowaliśmy drugi spot reklamowy, który tym razem prezentowany był zarówno w telewizji jak i w Internecie.

Po zamknięciu salonu samochodowego AutoBreczko właścicielom zostało mnóstwo gadżetów i części, z którymi nie wiedzieli co zrobić.
Rozwiązanie:
Zaproponowaliśmy zintegrowaną sprzedaż internetową – połączenie allegro ze sklepem www, gdzie wystawiliśmy wszystkie zalegające klientom produkty. Każdy z nich miał kompleksowy opis i zdjęcia. Próbą naszych sił było logistyczne zaprojektowanie procesu sprzedaży, gdyż część produktów znajdowała się w salonie w Bielsku Białej.
W zależności od lokalizacji towaru, wysyłka oraz zaksięgowanie następowała w różnych miastach. W ciągu roku sprzedaliśmy ponad połowę produktów, co było dużym sukcesem, ponieważ produkty były sprzedawane detalicznie i w wielu przypadkach posiadaliśmy pojedyncze egzemplarze danego towaru.

Firma G-SHOCK potrzebowała organizacji eventu promującego otwarcie pierwszego w Polsce sklepu stacjonarnego.
Rozwiązanie:
Kompleksowo wsparliśmy firmę w logistyce – zaplanowaniu i przeprowadzeniu wydarzenia. Dodatkowo byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie materiałów filmowych, nagranych podczas eventu.

Firma Choretn obchodziła 10-lecie istnienia firmy i potrzebowała multimedialnej prezentacji swoich działań.
Rozwiązanie:
Wyprodukowaliśmy materiały filmowe, zdjęciowe oraz graficzne, które wykorzystaliśmy do realizacji filmu podsumowującego 10-lecie. Finalny efekt był pokazany podczas eventu urodzinowego w Operze i Filharmonii Podlaskiej.

Warszawska klinika medycyny estetycznej mieszcząca się na Złotej 44 nie prowadziła komunikacji marketingowej w Internecie.
Rozwiązanie:
Stworzyliśmy i zarządzamy stroną internetową kliniki. Kompleksowo odpowiadaliśmy za prowadzenie kanałów social media. Odpowiadamy za produkcję tekstów, materiałów grafi cznych, filmowych i zdjęciowych, obsługujemy reklamy płatne o budżecie 10 tys. miesięcznie i współprace z influencerami. Aktualnie klinika zmieniła swoją nazwę i została przeniesiona w inne miejsce.

Fremantle Media potrzebowała wsparcia w organizacji castingu do telewizyjnego programu Mam Talent, który odbył się w Białymstoku.
Rozwiązanie:
Odpowiadaliśmy za technikę nagłośnieniową i oświetleniową. Dodatkowo kompleksowo zajęliśmy się obsługą filmową i fotograficzną.

Producent seriali Hotel 52 oraz Przyjaciółki poprosił nas o zrealizowanie materiałów o charakterze “making-of” z obydwu seriali.
Rozwiązanie:
Przez miesiąc uczestniczyliśmy w planie zdjęciowym seriali. Nagrywaliśmy produkcję programów “od kuchni”. Finalnie zrealizowaliśmy 15 pięciominutowych odcinków, które publikowane były na oficjalnych kanałach seriali na Facebooku.

Sony zwróciło się do nas ze zleceniem nagrania teledysków z koncertów zespołu Lady Pank oraz nagrania koncetowego DVD piosenkarza Grzegoża Hyżego.
Rozwiązanie:
Stworzyliśmy scenariusze i wyprodukowaliśmy cztery teledyski dla zespołu Lady Pank. W przypadku drugiego z artystów nagraliśmy teledysk do przeboju “Zagadka” oraz byliśmy odpowiedzialna także za realizację materiału do DVD z całej trasy koncertowej.

Organizacja eventu Red Bull Kontrowersy.
Rozwiązanie:
Kompleksowo wsparliśmy firmę w organizacji wydarzenia na kampusie Politechniki Białostockiej. Byliśmy odpowiedzialni za produkcję materiałów filmowych, zdjęć, rejestrację materiału dźwiękowego oraz relację live z wydarzenia.

Przestarzały wizerunek PSP w internecie i prasie.
Rozwiązanie:
Zrealizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową podczas pracy strażaków. Wyprodukowane materiały zostały wykorzystane w działaniach PRowych.

Organizatorzy UTD Festival potrzebowali pomocy przy udokumentowaniu działań brandingowych w 2015 roku oraz produkcji live streamingu koncertów w 2020.
Rozwiązanie:
Przygotowaliśmy wieloczęściową dokumentację foto i video z eventu, która była wymagana w celu potwierdzenia wywiązania się organizatorów z zaoferowanych partnerom i sponsorom świadczeń. Realizacja streamingu z koncertów odbyła się w 2020. Zapewniliśmy kompleksową obsługę w logistyce streamingu, zapleczu technicznym oraz udostępnianiu nagrań na żywo do sieci.

Film typu „backstage” pokazujący powstawanie sceny i przygotowanie techniczne przed koncertem. W ujęciach mieliśmy pokazać jak wygląda życie firmy od wewnątrz.
Rozwiązanie:
Film stworzyły dwie składowe: nagrany timelapse z montażu i demontażu sceny oraz przebitki z pracy ludzi. Musieliśmy się dostosować do rytmu pracy agencji. Chcieliśmy nakręcić jak najlepsze sceny, jednocześnie nie zaburzając tempa pracy Uniona. Udało nam się nie tylko utrzymać wszystko w profesjonalnej i ciepłej atmosferze, ale również ostatecznie zmontować naprawdę dobry film.

Lokalna firma gastronomiczna, która zajmuje się cateringiem zbiorowym oraz wynajmem sali bankietowej przez pandemię znalazła się w trudnej sytuacji.
Rozwiązanie:
Razem z właścicielem przeanalizowaliśmy szanse oraz możliwe kolejne zagrożenia. Zasugerowaliśmy decyzję o rozwoju dowozów obiadów do biur i mieszkań w formie dziennej i abonamentowej. Zajęliśmy się rozwojem profilu na Facebooku i reklam sponsorowanych, co pomogło utrzymać się firmie na rynku w niesprzyjających czasach.