PRZYKŁADY WSPÓŁPRACY
Multibrandowy Dealer samochodów premium poszukiwał profesjonalnej obsługi w social mediach dla wszystkich marek, które oferuje.
Rozwiązanie:
Nawiązując współpracę z Auto Fus Group, dostosowaliśmy się do narzuconych przez centralę standardów i opracowaliśmy indywidualne strategie social mediów dla różnych marek, takich jak BMW, MINI, BMW Motorrad, McLaren, Aston Martin, Rolls-Royce czy Ineos Grenadier. Dbając o zrozumienie unikalnych potrzeb klienta oraz wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie, zbudowaliśmy trwałe relacje oparte na partnerstwie i długofalowej współpracy.
Zajęliśmy się prowadzeniem bieżącej komunikacji oraz zarządzaniem kanałami social media Auto Fus Group. Dodatkowo, używając reklam kontaktowych Facebook LeadAds, pozyskujemy dane klientów zainteresowanych kupnem auta. Wszystko przy współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu i długotrwałym partnerstwie.
Razem z Klientem pragniemy kontynuować rozwijanie sukcesów na polskim rynku samochodów premium, współtworząc nowe strategie, kampanie reklamowe i zwiększając zasięg mediów społecznościowych Auto Fus Group. Wykorzystując innowacyjne podejście oraz zaawansowaną analitykę danych, pomagamy Auto Fus Group w dynamicznym rozwoju wizerunku i działalności na polskim rynku motoryzacyjnym.
Firma pragnęła rozpocząć sprzedaż mebli, tkanin i materacy w internecie, jednak posiadała tylko kilkanaście aukcji na Allegro i nie miała własnego sklepu internetowego.
Rozwiązanie:
Współpracując z MebleTkaniny.pl, kompleksowo wdrożyliśmy sklep internetowy z elastycznymi funkcjami ułatwiającymi zarządzanie witryną. Zaprojektowaliśmy ścieżkę podróży produktu, a następnie wprowadziliśmy ponad 10 000 produktów, tworząc własne grafiki, opisy oraz kategoryzację.
Opracowaliśmy i skoordynowaliśmy działania marketingowe, wprowadzając sklep na Homebook, Ceneo, Facebook oraz Google. Nadzorowaliśmy również kampanie reklamowe sklepu w ramach sieci reklamowych oraz wykorzystaliśmy Criteo dla retargetingu dynamicznego. Dodatkowo, promowaliśmy sklep w ramach outdooru, umieszczając reklamy na rowerach miejskich w Białymstoku oraz Paczkomatach.
Współpraca trwała od 2015 do 2019 roku, wsparliśmy klienta na każdym etapie, osiągając imponujące wyniki sprzedażowe. Efektem naszych działań była również przygotowanie własnego działu marketingu w firmie klienta, przeszkoliliśmy i przekazaliśmy dalsze działania marketingowe ich pracownikom. Dostarczyliśmy MebleTkaniny.pl strategie marketingowe, które generowały wartościową obecność na rynku i znacząco zwiększyły sprzedaż.
Firma potrzebowała rozpocząć sprzedaż internetową, jednak decyzja o wejściu w cyfrową rzeczywistość jest dla wielu przedsiębiorstw trudna, a sam proces stresujący.
Rozwiązanie:
Kompleksowe wprowadzenie firmy do świata internetu podzieliliśmy na dwa etapy: sklep internetowy oraz social media. Na każdym zapewniliśmy również pełne doradztwo. Stworzyliśmy rozbudowany, profesjonalny sklep internetowy, zapewniając marce rozwój gałęzi e-commerce. Zajęliśmy się także produkcją copy oraz grafik. Stworzyliśmy identyfikację wizualna i strategię marketingową, które były fundamentami działalności w social mediach – skupiliśmy się na dwóch platformach. Ze względu na rozbudowane możliwości reklamowe wybraliśmy Facebooka. LinkedIn przekonał nas profesjonalnym charakterem oraz możliwością zdobywania biznesowych kontaktów, na których zależało klientowi.
Fundacja KAN VISION, powstała przy firmie KAN-therm potrzebowała strony internetowej oraz stałego wsparcia w kwestii produkcji foto i video.
Rozwiązanie:
Stworzyliśmy nową stronę internetową fundacji na podstawie materiałów przygotowanych przed Drukarnię Koncept. Na stałe, na zasadach współpracy abonamentowej, jesteśmy też odpowiedzialni za produkcję foto i video z życia fundacji oraz relacje z wydarzeń przez nią organizowanych.
Ogólnopolska firma z 30-letnim doświadczeniem na rynku nie działała w marketingu online. Brakowało również aktualnych materiałów wizerunkowych.
Rozwiązanie:
Zorganizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową, która ukazywała charakter działalności przedsiębiorstwa w rzeczywistości. Do sesji zaangażowanych było ponad 15 osób łącznie z modelami oraz obsługą planu. W trakcie sesji uchwyciliśmy najważniejsze dywizje firmy, między innymi pracowników ochrony fizycznej, patroli interwencyjnych czy też konwojentów mienia. Zdjęcia powstawały w kilkunastu lokacjach na terenie Warszawy oraz Białegostoku. Docelowo materiały zostały wykorzystane na nowej stronie internetowej oraz do ofert i broszur informacyjnych.
Firma fortum mimo rozbudowanej struktury i silnej pozycji na rynku nie posiadała aktualnych zdjęć personelu.
Rozwiązanie:
Zrealizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową na pracowników warszawskiego biura oraz osób zarządzających regionem. Dzięki temu firma mogła uzupełnić stronę www oraz social media o brakujące treści, a co za tym idzie polepszyć swój wizerunek w sieci.
W połowie listopada 2019 klient poprosił nas o pomoc w promocji wypożyczalni, aby zapełnić grafik na zbliżający się sezon.
Rozwiązanie:
Zaczęliśmy prowadzić profil na Facebooku, który miał na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości marki wśród przyszłych i obecnych klientów. Chcieliśmy dotrzeć do nowych osób, a z dotychczasowymi klientami nawiązać bliższą relację. Działania organiczne wspieraliśmy reklamami płatnymi. Dodatkowo uruchomiliśmy GoogleAds. Odświeżyliśmy stronę internetową, tak aby była jeszcze wygodniejsza dla użytkowników i odpowiadała na aktualne trendy UX.
Klient zamówił dostawę nowych produktów, które miały być hitem sprzedażowym na Boże Narodzenia. Niestety nie posiadał w firmie wystarczającej ilości osób, które mogłyby zająć się wstawianiem produktów do sklepu, napisaniem opisów zabawek oraz tworzeniem grafik.
Rozwiązanie:
Klient postanowił zlecić przygotowanie produktów w sklepie internetowym. Publikowaliśmy je na dwóch platformach: Redcart i Idosell.
Stworzyliśmy także rozbudowane opisy, które nie tylko informują o technicznych aspektach zabawek, ale są przede wszystkim kreatywne, chwytliwe i łatwe w przyswojeniu.
Klient postanowił zlecić nam sesję produktowo lifestylową hulajnóg, które sprzedaje w sklepie internetowym.
Rozwiązanie:
Spełniliśmy wszystkie wymagania klientów dotyczące m.in. modeli, którzy mieli reprezentować różne typy urody. W ciągu dwóch dni zdjęciowych ujęliśmy w kadrach kilkanaście produktów, a sama sesja odbyła się w ponad 12 lokalizacjach. Sesję zoragnizowaliśmy holistycznie od zaplecza, po obróbkę zdjęć.
Firma realizowała przetarg dla Państwowej Straży Pożarnej. Częścią przetargu było wyprodukowanie materiałów e learningowych do nowo powstałej platformy PSP.
Rozwiązanie:
Firma BIT wybrała nas na podwykonawcę do wyprodukowania 50 filmów e-learningowych. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie scenariuszy do filmów na podstawie materiałów przekazanych przez strażaków. W ciągu 3 miesięcy skoordynowaliśmy nasze prace ze strażakami, którzy występowali w poszczególnych filmach. Największym wyzwaniem tej współpracy był fakt, iż w filmie brali udział prawdziwi strażacy, którzy nie mieli oni wcześniej doświadczenia z pracą przed kamerą. Mimo to realizacja przebiegła wzorowo!
Firma Bonano poprosiła nas o realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjnej.
Rozwiązanie:
Zaprojektowaliśmy zintegrowaną kampanię, której kluczowymi elementami były dwa spoty reklamowe, prezentowane w ogólnopolskiej telewizji. Dodatkowo koordynowaliśmy działania związane z zakupem mediów oraz pomiarem skuteczności kampanii. Łączny budżet kampanii wyniósł ok 1 mln złotych.
Ponieważ kampania okazała się sukcesem, firma zaprosiła nas do współpracy w kolejnym roku. Wyprodukowaliśmy drugi spot reklamowy, który tym razem prezentowany był zarówno w telewizji jak i w Internecie.
Po zamknięciu salonu samochodowego AutoBreczko właścicielom zostało mnóstwo gadżetów i części, z którymi nie wiedzieli co zrobić.
Rozwiązanie:
Zaproponowaliśmy zintegrowaną sprzedaż internetową – połączenie allegro ze sklepem www, gdzie wystawiliśmy wszystkie zalegające klientom produkty. Każdy z nich miał kompleksowy opis i zdjęcia. Próbą naszych sił było logistyczne zaprojektowanie procesu sprzedaży, gdyż część produktów znajdowała się w salonie w Bielsku Białej.
W zależności od lokalizacji towaru, wysyłka oraz zaksięgowanie następowała w różnych miastach. W ciągu roku sprzedaliśmy ponad połowę produktów, co było dużym sukcesem, ponieważ produkty były sprzedawane detalicznie i w wielu przypadkach posiadaliśmy pojedyncze egzemplarze danego towaru.
Firma Choretn obchodziła 10-lecie istnienia firmy i potrzebowała multimedialnej prezentacji swoich działań.
Rozwiązanie:
Wyprodukowaliśmy materiały filmowe, zdjęciowe oraz graficzne, które wykorzystaliśmy do realizacji filmu podsumowującego 10-lecie. Finalny efekt był pokazany podczas eventu urodzinowego w Operze i Filharmonii Podlaskiej.
Producent seriali Hotel 52 oraz Przyjaciółki poprosił nas o zrealizowanie materiałów o charakterze “making-of” z obydwu seriali.
Rozwiązanie:
Przez miesiąc uczestniczyliśmy w planie zdjęciowym seriali. Nagrywaliśmy produkcję programów “od kuchni”. Finalnie zrealizowaliśmy 15 pięciominutowych odcinków, które publikowane były na oficjalnych kanałach seriali na Facebooku.
Sony zwróciło się do nas ze zleceniem nagrania teledysków z koncertów zespołu Lady Pank oraz nagrania koncetowego DVD piosenkarza Grzegoża Hyżego.
Rozwiązanie:
Stworzyliśmy scenariusze i wyprodukowaliśmy cztery teledyski dla zespołu Lady Pank. W przypadku drugiego z artystów nagraliśmy teledysk do przeboju “Zagadka” oraz byliśmy odpowiedzialna także za realizację materiału do DVD z całej trasy koncertowej.
Organizatorzy UTD Festival potrzebowali pomocy przy udokumentowaniu działań brandingowych w 2015 roku oraz produkcji live streamingu koncertów w 2020.
Rozwiązanie:
Przygotowaliśmy wieloczęściową dokumentację foto i video z eventu, która była wymagana w celu potwierdzenia wywiązania się organizatorów z zaoferowanych partnerom i sponsorom świadczeń. Realizacja streamingu z koncertów odbyła się w 2020. Zapewniliśmy kompleksową obsługę w logistyce streamingu, zapleczu technicznym oraz udostępnianiu nagrań na żywo do sieci.